Budget- och skuldrådgivning

Lättläst Du har kommit till en lättläst sida.
Kommunernas budget- och skuldrådgivare
hjälper personer med skulder.

I kommunen arbetar en budget- och skuldrådgivare.
Han eller hon kan berätta för dig 
vad du ska göra 
om du har svårt att betala dina skulder.

Sök telefonnummer och e-postadress 
till budget- och skuldrådgivare i din kommun på hallåkonsument.se

Har du nytta av innehållet på den här sidan?

Hjälp oss förbättra webbsidan.

Berätta hur du upplevde sidan och vad du letade efter.

OBS! Skriv inte namn, mejladress, mobilnummer eller andra personuppgifter.

  1. Vi raderar alla svar som innehåller personuppgifter.
  2. Allt du skickar till oss blir en offentlig handling.
  3. Vi svarar inte på frågor eller tar emot anmälningar här.
Senast granskad 25 september 2023